فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از توقیف چهار دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق و دستگیری فروشندگان مواد مخدر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی کاشان، امروز به منظور اجرای طرح مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا در محور‌های مواصلاتی در عملیاتی سه دستگاه پراید و یک دستگاه پژو پارس را توقیف کردند.

او تصریح کرد: ۴۶۹ قلم انواع لوازم التحریر، ۵۵ دستگاه لوازم برقی، ۴ عدد کولر گازی، ۳۵ تخته پتو، ۶۰۰ کیلوگرم گردو، ۱۱۰ کیلو بادام، ۸ دستگاه جارو برقی، ۱۴ دستگاه همزن برقی و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عدد قاشق فاقد مجوز در بازرسی از خودرو‌های توقیفی کشف شد.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: چهار نفر در این کشف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اهتمام جدی پلیس در برخورد با پدیده شوم کالای قاچاق گفت: مردم در صورت اطلاع از هرگونه جابجایی کالای قاچاق مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


غافلگیری فروشندگان مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس کاشان

فرمانده انتظامی کاشان همچنین از دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر وکشف یک کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند اضافه کرد: با توجه به اخبار دریافتی مبنی بر اقدام به فروش مواد مخدر صنعتی از سوی ۲ نفر در سطح شهر کاشان و در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز؛ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او یادآور شد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع، متهمان را شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار یک کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین آماده عرضه را نیز کشف کردند.

به گفته او، متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی کاشان تغییر مصرف موادمخدر از سنتی به صنعتی را تهدیدی جدی برای جوانان و نوجوانان دانست و اظهار کرد: وجود باور‌های غلط در حوزه مواد روان‌گردان، پایین بودن سطح آگاهی افراد و عدم آشنایی خانواده‌ها از مهارت‌های زندگی به وی‍ژه نوع رفتار و ارتباط با فرزندان از عوامل گرایش به موادمخدر است.

او با تاکید بر اینکه اعتیاد کانون خانواده‌ها را متلاشی می‌کند و موجب برهم زدن امنیت روانی اعضای آن می‌شود افزود: تلاش پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر به تنهایی کافی نیست و برخورد با این پدیده خانمان‌سوز نیاز به یک عزم همگانی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.